Facebook In-company Training
Facebook
In-company training
Facebook is nog steeds het grootste sociale netwerk van Nederland. Het kanaal telt wereldwijd zo’n 2,32 miljard gebruikers en 10,1 miljoen Nederlandse gebruikers. Daarvan zijn dagelijks (van jong tot oud) zo’n 6,8 miljoen Nederlanders actief op Facebook. Dit betekent dat jij jouw doelgroep heel makkelijk via dit platform kunt bereiken, mits je dit goed doet!
Tijdens mijn Facebook In-company training leer ik je:
– Op welke manieren je slim gebruik kunt maken van het algoritme van Facebook (EdgeRank) om het bereik, de interactie en engagement te verhogen;
– Wat de kracht is van het adverteren op Facebook (organisch bereik je nog geen 10% van je volgers). Adverteren is dus een must om jouw doelen door middel van Facebook te behalen;
– Welke content het op Facebook goed doet (incl. content ideeën) en wanneer er het beste content verspreid kan worden;
– Welke kansen Facebook voor jouw bedrijf allemaal biedt.
De inhoud
van de training
Onderstaand vind je precies wat aan bod komt tijdens de Facebook In-company training. Het is ook mogelijk om een training volledig op maat te laten maken. De fanpage wordt altijd van tevoren geanalyseerd zodat de training speciaal gericht is op het laten groeien van jouw bedrijf!
De inhoud van de training (wat je gaat leren):
– Facebook feiten;
– Ontwikkelingen en trends m.b.t. Facebook;
– Uitleg algoritme van Facebook (EdgeRank);
– Hoe je jouw bereik, interactie en engagement kunt verhogen;
– Hoe vaak je moet posten en wanneer;
– Uitleg analyse van de statisitieken en optimalisatie;
– Content ideeën met wat je kunt gaan posten (& know-like-trust funnel);
– Voorbeelden uit de praktijk;
– Regels en richtlijnen van Facebook;
– Hoe je kunt zorgen voor meer volgers/fans;
– Adverteren op Facebook (hoe zet je een campagne op);
– De Do’s en Dont’s;
– Handige tools en apps;
– En er is ruimte voor vragen!
BONUS:
– Je ontvangt ook een e-book met alles over het Winstgevend adverteren op Facebook en Instagram;
– Je ontvangt een document met content ideeën zodat je nooit meer zonder inspiratie zit;
– Van tevoren wordt jouw Facebook pagina geanalyseerd (1 – 2 uur) zodat de training helemaal toe wordt gepast op de groei van jouw bedrijf;
– Incl. telefonische intake om al jouw wensen mee te nemen in de training.
De investering
Onderstaand de investering (excl. BTW) voor een In-company training. Het is ook mogelijk om mij en mijn expertise voor een hele dag (8 uur) in te schakelen of een training volledig op maat te laten maken. Neem voor alle mogelijkheden vandaag nog vrijblijvend contact met mij op: info@beusinkmarketing.nl
In-company training
Facebook marketing / advertising- Trainingsduur: 3 uur (meer focus op organsich resultaten behalen);
- Analyse van de fanpage (en de tips + aanbevelingen tijdens de training behandelen): 2 uur;
- Incl. van tevoren een telefonische intake (0,5 uur);
- De In-company training wordt bij jou op locatie gegeven (kan ook in overleg ergens anders);
- Deze training valt te combineren met een andere training. Er wordt dan een pakketprijs afgesproken waardoor je van een korting profiteert;
- Prijzen zijn exclusief 21% btw en reiskosten naar jouw locatie;
- BONUS: Na afloop ontvang je mijn e-book Winstgevend Adverteren op Facebook en Instagram, een document met verschillende content ideeën én een hand-out met handige tips.
In-company training
Facebook marketing / advertising- Trainingsduur: 5 uur (zowel focus op organisch als betaald je doelgroep op Facebook bereiken);
- Analyse van de fanpage (en de tips + aanbevelingen tijdens de training behandelen): 2 uur;
- Incl. van tevoren een telefonische intake (0,5 uur);
- De In-company training wordt bij jou op locatie gegeven (kan ook in overleg ergens anders);
- Deze training valt te combineren met een andere training. Er wordt dan een pakketprijs afgesproken waardoor je van een korting profiteert;
- Prijzen zijn exclusief 21% btw en reiskosten naar jouw locatie;
- BONUS: Na afloop ontvang je mijn e-book Winstgevend Adverteren op Facebook en Instagram, een document met verschillende content ideeën én een hand-out met handige tips.
Wat anderen zeggen…
Ben - Eigenaar Slimmefolie
“Naomi heeft onze onderneming goed doorgelicht en onze behoeften inzichtelijk gemaakt. De uitkomsten zijn verbluffend en heb zelfs Naomi gevraagd even de advertenties en berichten op “pauze” te zetten. Het werd teveel aan offerte aanvragen en daadwerkelijke orders.”
Chantal - Online Marketeer LenteBloesem
“In een super interessant 1-op-1 traject heeft Naomi mij getraind op het gebied van adverteren op Facebook en Instagram. Ze heeft me laten zien hoe ik een campagne opzet, doelgroepen aanmaak en op welke metrics ik moet letten wanneer ik een campagne uitzet. Ontzettend leerzaam en Naomi begeleidt dit traject op een prettige manier.”